Aanbiedingen op basis van je verlanglijst (3/4)

Stel… je loopt in een winkel en de eigenaar vraagt je: ‘Op welke aanbieding zou jij zitten te wachten?’ Het verrast je waarschijnlijk, want de situatie komt niet vaak voor.

Toch is het best een logische vraag. Een aanbod dat in de verste verte niet op je verlanglijst aansluit is immers gewoon niet interessant.

In de aanloopfase van Sailspecials vroegen we een aantal actieve zeiljachteigenaren te reageren op deze stelling: ‘Ik heb eigenlijk altijd wel een verlanglijstje in mijn hoofd met aankopen voor mijn schip (verbeteringen of onderhoud) of voor mijzelf als zeiler (kleding, training etc.)’

Voor de zeilers die we vroegen op de stelling te reageren was ‘het verlanglijstje’ heel herkenbaar en dus stellen we op allerlei plaatsen de vraag: op welke aanbieding zit jij te wachten?

TYPISCH SAILSPECIALS

  • Aanbiedingen op basis van je verlanglijst: om echt relevante aanbiedingen te kunnen organiseren zijn we continu op zoek naar input: bijvoorbeeld door ieder kwartaal via een korte vragenlijst te inventariseren wat er op je verlanglijst staat voor de komende periode. Of door iedere week in de wekelijkse e-mail een concrete concept-aanbieding te toetsen waarbij je met 1 muisklik kan aangeven of je geïnteresseerd bent. Door inzicht in onze gezamenlijke verlanglijst kunnen we steeds beter aanbiedingen organiseren die relevant voor je zijn. Natuurlijk zullen we nooit 1 op 1 aanbiedingen kunnen organiseren op basis van jouw individuele verlanglijst. Maar wordt iets vaker genoemd dan sturen we daar wel degelijk op.
  • Soms een eigenzinnig aanbod: we kunnen het niet laten, maar soms bieden we ook verrassende producten aan waar wij gewoon laaiend enthousiast over zijn.

 

Lees ook de blogs:

     Alleen het beste is goed genoeg 1/4

 

Vlijmscherpe prijzen 2/4

 

Het gemak van online 4/4

 

Over deze blog-serie: als je iemand niet kent wil je graag weten hoe hij tegen de wereld aankijkt. Vandaar deze korte blogserie waarin we je meenemen in de  filosofie van Sailspecials. Post gerust je reactie!

Een reactie op “Aanbiedingen op basis van je verlanglijst (3/4)

  1. Bob Meijer zegt:

    Afgelopen zomer viel het doek voor RM. De volgens mij één van de meest gebruikte onderwatertoiletten.Onderdelen zijn niet meer leverbaar. Zelf kocht ik een nieuwe houten bril.waarvan het lakwerk binnen enkele weken barstte. Garantiewerk, Maar, jammer want een nieuwe bril is niet meer leverbaar.Het zou daarom handig zijn als alle winkels die nog onderdelen hebben, die naar een centraal punt (bvb sail-specials) sturen waar kopers ze on-line kunnen bestellen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.