Wat als een product wat je bij ons besteld hebt na 3 maanden kapot gaat? Voor garantie-gevallen zijn we je aanspreekpunt. Onderstaand behandelen we dit onderwerp.
De garantietermijn die Sailspecials biedt is in alle gevallen minstens 2 jaar. Voor sommige artikelen wordt door de fabrikant een langere garantietermijn geboden, dit staan dan aangegeven bij de betreffende artikelen óf in de documentatie die je ontvangt bij je bestelling. Vanzelfsprekend wordt indien van toepassing de langere garantietermijn van de fabrikant ten allen tijde gehandhaafd.
Je kunt aanspraak maken op garantie als het defect te wijten is aan een materiaal- of constructiefout. Wij kiezen in overleg met de fabrikant/leverancier voor reparatie of vervanging van het defecte onderdeel of het artikel. Schade door oneigenlijk gebruik valt uiteraard niet onder de garantieregeling. Wanneer je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst defect raakt, dan kom je in aanmerking voor de 14 dagen niet goed – geld terug garantie, waarbij het artikel geruild of de aankoop geannuleerd kan worden. Kijk voor meer informatie onder Ruilen en retourneren.
Het is belangrijk dat je je bij een defect of garantie aan een bij Sailspecials aangeschaft artikel te allen tijde contact met ons opneemt. Neem hiervoor contact op via info@sailspecials.nl Graag ontvangen wij een e-mail met je ordernummer, een gedetailleerde omschrijving van het defect en eventueel één of meer foto’s van het defect. Na ontvangst van de e-mail wordt je aanvraag direct in behandeling genomen. Na ontvangst van je e-mail krijg je van ons een bericht en indien nodig informeren we je over onze kosteloze retourprocedure.
Nog geen antwoord?