Alle producten
Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis
Gratis verzending vanaf € 99
60 dagen bedenktijd & gratis retour

Bezorgen & Levertijd

Goed om te weten als je bestelt wanneer je je bestelling kunt verwachten en welke bezorgopties we bieden. Onderstaand behandelen we de meest gestelde vragen rond bezorging van bestellingen.

De levertijd is afhankelijk van de voorraad op het moment van de ontvangst van je betaling. Deze voorraadstatus is zichtbaar op de productpagina.

Op voorraad
Is je bestelling compleet op voorraad en voor 16:00 door ons ontvangen? Dan verzenden we dezelfde (werk)dag nog. Op maandag-vrijdag betekent dit dat het pakket de volgende dag aangeboden wordt, ook in België. In Duitsland duurt dit normaliter 2 dagen. Bestel je op zaterdag of zondag en is je bestelling op voorraad dan wordt het pakket op maandag verzonden en normaliter op dinsdag voor de eerste keer aangeboden.

2-5 werkdagen: is een product niet op voorraad, maar wel door ons te bestellen dan is de levertijd vaak 2-3 werkdagen. Soms iets langer, vandaar dat we een iets ruimere levertijd communiceren. Mocht de levertijd langer dan 2-3 werkdagen zijn dan sturen we altijd even een mailtje om u te informeren over de verwachte levertijd.

Niet op voorraad: mocht een product onverhoopt niet op voorraad zijn of niet meer leverbaar dan informeren we je daar zo snel mogelijk over.

We verzenden ook naar het buitenland naar alle landen die lid zijn van de EU.

De levertijd is afhankelijk van de voorraad op het moment van de ontvangst van je betaling. Deze voorraadstatus is zichtbaar op de productpagina.

Op voorraad
Is je bestelling compleet op voorraad en voor 16:00 door ons ontvangen? Dan verzenden we dezelfde (werk)dag nog. Je ontvangt een email met track & trace informatie om het pakket te kunnen volgen.

Verwachte levertijd na verzending

  • Denemarken: 2-4 werkdagen
  • Duitsland: 2-4 werkdagen
  • Frankrijk: 2-4 werkdagen
  • Italie: 4-6 werkdagen
  • Luxemburg: 2-3 werkdagen
  • Oostenrijk: 3-5 werkdagen
  • Polen: 4-6 werkdagen
  • Portugal: 5-7 werkdagen
  • Roemenië: 5- 8 werkdagen
  • Spanje: 4-6 werkdagen
  • Tsjechië: 4-6 werkdagen
  • Verenigd Koninkrijk: 3-5 werkdagen
  • Zweden: 3-5 werkdagen

2-5 werkdagen: is een product niet op voorraad, maar wel door ons te bestellen dan wordt het pakket vaak na 2-3 werkdagen verzonden. Soms iets langer, vandaar dat we een iets ruimere tijd communiceren.

Niet op voorraad: mocht een product onverhoopt niet op voorraad zijn of niet meer leverbaar dan informeren we je daar zo snel mogelijk over.

Inderdaad. Bij een bestelling vanaf 99 euro is verzending gratis. Zowel in Nederland als naar Belgie. Voor alle andere landen in de EU: het verzendtarief wordt getoond in het afrekenproces.

Gedurende het volledige verzendproces kun je als je besteld hebt en ingelogd in het ‘mijn account’ gedeelte van onze website de status van je bestelling en de locatie van je pakket volgen. In het ‘mijn account’ gedeelte zijn ook facturen gemakkelijk terug te vinden en te downloaden.

Heb je geen account? Je wordt per e-mail geïnformeerd als we het pakket aan PostNL aanbieden. Deze e-mail bevat een track & trace code. Via de website van PostNL kun je je pakket online volgen.

Kan een pakket bij de eerste poging niet bij je afgeleverd worden? Dan biedt de pakketbezorger het standaard aan bij de buren. Lukt dit niet dan volgt een tweede afleverpoging. In beide gevallen wordt je via een briefje geïnformeerd. Bij een tweede afleverpoging staat er op het briefje een Niet-Thuis-Code. Hiermee kun je de tweede afleverafspraak inplannen via Track en Trace van GLS of Trunkrs (afhankelijk van de gekozen bezorgdienst). Zowel de dag als de locatie kun je zelf bepalen.

Wanneer je hiervan geen gebruik maakt wordt het pakket standaard de volgende werkdag nogmaals aangeboden. Treft de pakketbezorger je dan opnieuw niet aan dan wordt het pakket normaliter naar een afhaallocatie gebracht in de buurt, dit geldt zowel voor zendingen binnen Nederland als voor zendingen naar België.

Via Track & Trace wordt je op de hoogte gesteld over de afhaallocatie waar het pakket zich bevindt. Wanneer je pakket op een afhaallocatie wordt afgeleverd zal dit 3 weken bewaard worden op deze locatie. Let op: als je het pakket op gaat halen wordt gevraagd naar een legitimatie!

Gedurende het volledige afleverproces kun je (als je een account hebt) in het mijn account gedeelte van onze website de status van je bestelling en de locatie van je pakket volgen.

Kan een pakket bij de eerste poging niet bij je afgeleverd worden? Dan probeert de pakketbezorger het pakket standaard af te leveren bij de buren. Wil je dit niet? Vermeld dit dan als een notitie in het afrekenproces. We geven dit dan door aan PostNL.

Je kunt via Sailspecials het pakket ook laten bezorgen op een GLS Afhaallocatie in de buurt. Gemakkelijk als je niet vaak thuis bent en zelf wilt bepalen wanneer je het ophaalt. Of als je met de boot op vakantie bent natuurlijk: kies de afhaallocatie vlakbij de (volgende) haven.

Er zijn inmiddels ruim 1000 locaties in Nederland waar je uit kunt kiezen met ruime openingstijden. Denk aan de supermarkt of het tankstation. 

Laten bezorgen op een afhaallocatie is eenvoudig. Op de betaalpagina krijgt u verschillende bezorgopties te zien. Kies hier voor ‘Ophalen op een GLS Locatie’ en kies een afhaallocatie

Normaliter is het pakket vanaf 16:00 op locatie beschikbaar op de dag na verzending. Vul je je mobiele nummer in in het afrekenproces dan ontvang je een sms bij aflevering. Anders informeert GLS je per e-mail.

Nog geen antwoord?