Service & Contact

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
De levertijd is afhankelijk van de voorraad op het moment van de ontvangst van je betaling. Deze voorraadstatus is zichtbaar op de productpagina.Op voorraad Is je bestelling compleet op voorraad en voor 16:00 door ons ontvangen? Dan verzenden we dezelfde (werk)dag nog. Op maandag-vrijdag betekent dit dat het pakket de volgende dag aangeboden wordt, ook in België. Bestel je op zaterdag of zondag en is je bestelling op voorraad dan wordt het pakket op maandag verzonden en normaliter op dinsdag voor de eerste keer aangeboden.2-5 werkdagen: is een product niet op voorraad, maar wel door ons te bestellen dan is de levertijd vaak 2-3 werkdagen. Soms iets langer, vandaar dat we een iets ruimere levertijd communiceren. Mocht de levertijd langer dan 2-3 werkdagen zijn dan sturen we altijd even een mailtje om u te informeren over de verwachte levertijd.Niet op voorraad: mocht een product onverhoopt niet op voorraad zijn of niet meer leverbaar dan informeren we je daar zo snel mogelijk over.
Wat zijn de verzendkosten?
Bij een bestelling vanaf €50 euro is verzending gratis. Ook naar België.Bij een bestelling tot €50 euro zijn de verzendkosten:
  • Pakket Nederland: €5,95
  • Pakket België: €7,95
Past je bestelling door de brievenbus? Dat scheelt in je verzendkosten, we verzenden dan via brievenbuspost. De verzendkosten hangen af van het gewicht van je bestelling en worden vermeld op de productpagina en in het afrekenproces.
Hoe regel ik een retourzending?
Wil je een artikel retour sturen of ruilen? Neem dan contact op via e-mail. We helpen je dan graag verder.Stappenplan retourStap 1  -  Goed verpakkenDoe het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat terug in de verpakking en verpak het stevig.Stap 2  -  Voldoende frankerenDe kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Deze kosten zijn natuurlijk voor ons indien wij het verkeerde product hebben geleverd of een andere fout die aan ons te verwijten is. Eventuele verzendkosten voor de heenzending vergoeden wij.Stap 3  -  Verzenden & verzekerenJe kunt artikelen retour laten sturen door een postbedrijf. Vraag om een verzendbewijs en bewaar deze goed. Je kunt via PostNL het pakket versturen met een Track&Trace code. We adviseren je bij het retouren van waardevolle artikelen om de zending aangetekend retour te sturen.Ons adres:SailspecialsOud Zaenden 2b1506 PE ZaandamNederlandStap 4  -  Aankoopbedrag teruggestortJe ontvangt een e-mail van ons wanneer we je retour ontvangen hebben. We betalen je aankoopbedrag incl. verzendkosten bij aankoop zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 10 kalenderdagen, terug.

Direct contact

Op deze pagina vind je veel antwoorden op service-vragen.
Wil je direct contact?

Stel je vraag
Of bel ons: 075-7572600

Onze locatie

Oud Zaenden 2b
1506PE Zaandam

Afhalen/bezoek op afspraak geen probleem

oud-zaenden-zaandam

Zij zijn enthousiast over Sailspecials

Mijn bestelling was heel snel binnen. Ik ben buitengewoon tevreden. Enorm snel geleverd, netjes verpakt met een persoonlijk kaartje erbij. Dát is klantvriendelijk!!!
Een drijvende band geleverd bij mijn verrekijker waar ik niet op gerekend had en een een handgeschreven kaartje geven je het gevoel dat je als klant gewaardeerd wordt. Je hebt iets gekocht, maar toch voelt het als een cadeautje! Chapeau.
Remko
417 klanten beoordelen Sailspecials met een 9.2 stars

Iconen