Service & Contact

Hier zijn we gevestigd:

Oud Zaenden 2b
1506PE Zaandam
Nederland

Klik hier voor route

Openingstijden showroom:

Wil je iets uit ons assortiment rustig bekijken, een product afhalen of advies? Je bent van harte welkom in onze showroom!

Maandag tm vrijdag van 9 t/m 17 uur.

oud-zaenden-zaandam

Direct contact

Op deze pagina vind je veel antwoorden op service-vragen.
Wil je direct contact?

Stel je vraag
Of bel ons: 075-7572600

Bedrijfsgegevens

KvK-nummer: 55246133
BTW nummer: NL001851489B11
ING bank IBAN: NL84INGB0007237133

Veelgestelde vragen

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

De levertijd is afhankelijk van de voorraad op het moment van de ontvangst van je betaling. Deze voorraadstatus is zichtbaar op de productpagina.

Op voorraad Is je bestelling compleet op voorraad en voor 16:00 door ons ontvangen? Dan verzenden we dezelfde (werk)dag nog. Op maandag-vrijdag betekent dit dat het pakket de volgende dag aangeboden wordt, ook in België. Bestel je op zaterdag of zondag en is je bestelling op voorraad dan wordt het pakket op maandag verzonden en normaliter op dinsdag voor de eerste keer aangeboden.

2-5 werkdagen: is een product niet op voorraad, maar wel door ons te bestellen dan is de levertijd vaak 2-3 werkdagen. Soms iets langer, vandaar dat we een iets ruimere levertijd communiceren. Mocht de levertijd langer dan 2-3 werkdagen zijn dan sturen we altijd even een mailtje om u te informeren over de verwachte levertijd.

Niet op voorraad: mocht een product onverhoopt niet op voorraad zijn of niet meer leverbaar dan informeren we je daar zo snel mogelijk over.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling vanaf €99 euro is verzending gratis. Ook naar België.

Bij een bestelling tot €99 euro zijn de verzendkosten:

  • Pakket Nederland: €4,95
  • Pakket België: €7,95
  • Pakket Duitsland: €7,95

Past je bestelling door de brievenbus? Dat scheelt in je verzendkosten, we verzenden dan via brievenbuspost. De verzendkosten hangen af van het gewicht van je bestelling en worden vermeld op de productpagina en in het afrekenproces.

Hoe regel ik een retourzending?

Ben je toch niet tevreden over jouw product? Of is het beschadigd? Dat is vervelend.

Op onze pagina Retourneren & Ruilen vind je alle informatie over hoe je een pakket naar ons terug kan sturen of omruilen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja, dat is zeker mogelijk. Geef bij het afronden van je bestelling aan dat je wilt afhalen in de showroom in Zaandam. We berekenen dan geen verzendkosten en je krijgt een mailtje wanneer de bestelling voor je klaarligt.

 

Zij zijn enthousiast over Sailspecials

Zoals gewoonlijk top. 👍steeds een persoonlijke attentie...is zoals bij een vriend winkelen 😉 ben echt méér dan tevreden zowel van de service als de geleverde goederen . Sailspecials staat op 1 .........

Remko S.
Een drijvende band geleverd bij mijn verrekijker waar ik niet op gerekend had en een een handgeschreven kaartje geven je het gevoel dat je als klant gewaardeerd wordt. Je hebt iets gekocht, maar toch voelt het als een cadeautje! Chapeau.
Marjanne K.
Mijn bestelling was heel snel binnen. Ik ben buitengewoon tevreden. Enorm snel geleverd, netjes verpakt met een persoonlijk kaartje erbij. Dát is klantvriendelijk!!!
Hans K.
Al meerdere malen iets gekocht bij dit bedrijf, prettig contact, snel verstuurd en goede service. Ook een garantiegevalletje gehad en perfect opgelost!
Sjoerd R.

Iconen