Menu
Voor 16:00 uur besteld, morgen in huis
Gratis verzending vanaf € 99
60 dagen bedenktijd & gratis retour

Retourneren & Ruilen

Alle retouren moeten vooraf aangemeld worden.

Onze retourbeloftes

Ben je toch niet tevreden over jouw product? Of is het beschadigd? Dat is vervelend en daar gaan we iets aan doen, beloofd! Dit zijn onze beloftes op een rijtje:

  • 60 dagen bedenktermijn: Je hebt 60 dagen de tijd om je nog te bedenken na ontvangst van je bestelling.
  • Gratis retour: Is het product niet helemaal naar wens en wil je graag je geld terug. Dat kan. We bieden gratis retouren aan vanuit Nederland en België. Graag ontvangen we het product wel terug in de originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Na ontvangst van je retour boeken we het complete aankoopbedrag binnen 3 werkdagen terug op je rekening. Je ontvangt hiervan een bevestiging per email.
  • Snelle oplossing bij eventueel defect: Is het product beschadigd of werkt het niet naar behoren? Meld het product dan ook aan als retour en vermeld in het aanmeldproces wat er mis gaat. Dan ruilen we hem om of zoeken een andere oplossing. De kosten van de retourzending en opsturen van het nieuwe product zijn voor onze rekening.

Stappenplan

  • Klik hier om je retour aan te melden.
  • Houd je ordernummer bij de hand. Het ordernummer begint met een 3 en bestaat uit 6 cijfers. Bijvoorbeeld 356806. Je vindt het terug op de pakbon en in de orderbevestigingsmail. Kun je het niet vinden? Stuur ons even een mailtje.
  • Bij het aanmelden van je retour kun je heel gemakkelijk gelijk de verzending regelen en het etiket printen. Je hebt daarbij keuze uit meerdere vervoerders.
  • Tip: kies je voor Postnl dan heb je geen printer nodig. Je ontvangt een QR code die je aan de Postnl balie kunt laten scannen. De baliemedewerker print dan het etiket voor je.

Voorwaarden retourneren

  • De producten worden binnen de zichttermijn van 60 dagen geretourneerd, dit gaat in op de dag na ontvangst van jouw artikel(en). Zijn de 60 dagen net overschreden? Neem even contact met ons op. We doen niet moeilijk en helpen graag met het zoeken naar een oplossing.
  • Het artikel bevindt zich voor zover mogelijk in originele staat en fabrieksverpakking.
  • Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.
  • Let op: een retourzending vind plaats onder uw verantwoordelijkheid als klant. Om die reden is het mogelijk de zending te verzekeren om het risico van vermissing te dekken.

Uitzonderingen

Uitzondering 1: Maatwerk producten. Denk bij aan:

  • Lijnen
  • Railingnet
  • Ankerketting
  • Kabels
  • Slangen

Dit zijn producten die we van de rol op maat knippen / snijden. Deze producten kunnen we helaas niet retour nemen.

Uitzondering 2: Palletleveringen. Hiervoor vragen we een bijdrage in de retourkosten van 50 euro. Een palletretour kan alleen aangemaakt worden via contact met onze klantenservice: info@sailspecials.nl / 075-7572600

Nog geen antwoord? Stel hier je vraag

Meld je aan en win!

Maak elke maand kans op een gratis Solight SolarPuff!

Al meer dan 7500+ zeilers gingen je voor!