Retourneren & Ruilen

Retour aanmelden

Alle retouren moeten vooraf aangemeld worden.

Onze retourbeloftes

Ben je toch niet tevreden over jouw product? Of is het beschadigd? Dat is vervelend en daar gaan we iets aan doen, beloofd! Dit zijn onze beloftes op een rijtje:

  • Je hebt 30 dagen bedenktermijn na ontvangst van je bestelling.
  • Is het product beschadigd of werkt het niet naar behoren? Dan ruilen we hem om. De kosten van de retourzending en opsturen van het nieuwe product zijn voor onze rekening.
  • Is het product niet helemaal naar wens en wil je graag je geld terug? Geen probleem, dat kan. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. De eventueel betaalde verzendkosten voor de heenzending zijn voor onze rekening. Na ontvangst van je retour boeken we het complete aankoopbedrag, inclusief de door jou betaalde verzendkosten voor de heenzending, binnen 3 werkdagen terug op je rekening.

Stappenplan

  • Klik hier om je retour aan te melden.
  • Houd je ordernummer bij de hand. Dit ordernummer begint met een O, bijvoorbeeld O2021-1700. Je vind het op de pakbon en in de mail met track & trace gegevens. Kun je het niet vinden? Stuur ons even een mailtje.
  • Bij het aanmelden van je retour kun je heel gemakkelijk gelijk de verzending regelen en betalen. Je profiteert daarbij van onze lagere tarieven en hebt keuze uit vervoerders.
  • Tip: kies je voor Postnl dan heb je geen printer nodig. Je ontvangt een QR code die je aan de Postnl balie kunt laten scannen. De baliemedewerker print dan het etiket voor je.

Voorwaarden retourneren

  • Jij draagt het risico van de retourzending in het geval deze zoek raakt.
  • De producten worden binnen de zichttermijn van 30 dagen geretourneerd, dit gaat in op de dag na ontvangst van jouw artikel(en). Zijn de 30 dagen net overschreden? Neem even contact met ons op. We doen niet moeilijk en helpen graag met het zoeken naar een oplossing.
  • Het artikel bevindt zich voor zover mogelijk in originele staat en fabrieksverpakking.
  • Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

Uitzonderingen

Uitzondering zijn maatwerk producten. Denk daarbij aan:

  • Lijnen
  • Railingnet
  • Ankerketting
  • Kabels

Dit zijn producten die we van de rol op maat knippen / snijden. Deze producten kunnen we helaas niet retour nemen.

Retour aanmelden

Alle retouren moeten vooraf aangemeld worden

Nog geen antwoord?