Hulp bij bestellen

Wil je graag een bestelling plaatsen, maar nog even iets meer lezen over hoe dit in zijn werk gaat? Onderstaand lees je meer. Mocht je vooraf nog een vraag hebben, schroom niet contact op te nemen.

Hoe te bestellen?
Alle producten op onze website kan je online bestellen door deze in het winkelmandje te plaatsen en af te rekenen. Bij ieder product wordt aangegeven of het product op voorraad is en direct kan worden verzonden of wat de verwachte leverdatum is wanneer het product niet op voorraad is.
Hulp bij bestellen
Ben je op zoek naar advies of wil je wat vragen? Neem gerust contact met ons op via telefoon: 075-7572600(ma – vr 09:00-17:00) of via info@sailspecials.nl
Annuleren of wijzigen van bestelling
Wil je bijvoorbeeld een afleveradres wijzigen, ben je iets vergeten mee te bestellen of wil je je bestelling annuleren? Stuur ons gelijk een bericht via info@sailspecials.nl. We verwerken je wijziging dan direct. Mocht het pakket al aangeboden zijn aan PostNL (elke dag tussen 16:30 en 17:30) dan gaan we op zoek naar een alternatieve oplossing.
Bestelling online volgen
Gedurende het volledige afleverproces kun je (als je een account hebt) in het mijn account gedeelte van onze website de status van je bestelling en de locatie van je pakket volgen.Heb je geen account? Je wordt per e-mail geïnformeerd als we het pakket aan PostNL aanbieden. Via de website van PostNL kun je je pakket online volgen.

Nog geen antwoord?